13 Temmuz 2015 Pazartesi

Nivea Aqua sensation canlandırıcı bakım kremi

Herkese merhaba :) Size gratis in önceki indiriminden aldığım Nivea Aqua sensation canlandırıcı bakım  kreminden bahsetmek istiyorum. Öncelikle ürünü Nivea Aqua sensation canlandırıcı temizleme jeli ile birlikte set halinde satın almıştım. Aslına bakarsanız bu tarz ürünlerle ilgili çok fazla bir bilgim (ve ilgim) yok :) Ama bu ürünü şirin ambalajı ve bi şekilde cilt bakımına da başlamam gerektiği fikriyle almaya karar verdim. Çok kuru ya da yağlı bir cildim yok sanırım normal ya da karma diyebiliriz cilt tipime.  Her gün kullanmadan bile krem gerçekten etkisini gösteriyor. Normalde sürekli çatlaklarla mücadele veren bi insan değilim ama çok çok güzel bir krem. Fiyatı 30 lira civarlarında sanırım. İndirim zamanlarında kesinlikle bi şans vermelisiniz bu ürüne. Ben çok memnun kaldım umarım siz de memnun kalırsınız. Kocaman öpücükler, hoşçakalın... :)



www.kubraa3.blogspot.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder