25 Ekim 2015 Pazar

Fondöten & bb cream inceleme

Herkese yeniden merhaba :) Uzuuuun süredir aklımda olan,üzerine çalıştığım bu yazıyı yazmanın tam zamanı! Haftasonu blog yazıları için biçilmiş kaftan çünkü :)



●Note cosmetics detox&protect foundation:
En sık kullandığım fondöten şüphesiz kendileridir.
 Sarı alt tonlu, bitişi ne çok mat ne de çok ıslak duran uygulaması kolay ve kapatıcılığı çok fazla cilt problemleri olmayan kullanıcılar için yüksek bir fondöten. 2 pompa ile özel günlerinizin iddialı makyajları için zemin hazırlarken yarım pompa yahut 1 pompa ile gününüzü kurtarabilir. İçeriğinde SPF 15 bulunuyor. Note ürünlerinde paraben bulunmuyor. Fiyatı: 34.90 TL Bendeki rengi 04-sand.



● Gosh cosmetics x-ceptional wear foundation: 
Bitişi mat günlük kullanım için uygun bir fondoten kendileri. Yapısı incecik var ile yok arası. İçeriğinde E vitamini bulunduğu için cildi güzel nemlendiriyor. Sevmediğim yani ise kesinlikle ambalajı. Pompalı bir şişede bulunsaydı daha iyi olurdu. Fiyatı 31.90 TL Bendeki rengi 16-golden.



● Rival de loop long lasting make up foundation: 
Bu fondöten hakkında negatif ne söylersem söyleyeyim sinirimi alamam. Defalarca şans verdim ama güzel bir bitişi olmadı. Fırçayla, makyaj süngeriyle, elimle uyguladım yok. Çok sürdüm olmadı az sürdüm olmadı. Cilt lekelerini kapatıp renk eşitsizliğini gidermek yerine olmayan lekeler yüzümde varmış gibi gösterdi . Yüzümü öbeklere ayırdı diyebilirim. Bazı kısımlar koyu kalırken bazı kısımlar açık kaldı. Güneş yanığı varmış da soyuluyormuş gibi bi izlenim verdi. Sonuç olarak kesinlikle alınmaması gereken bir ürün. Zaten fiyatından dolayı çok fazla bir beklentim yoktu kapatıcılığı düşük yazın kullanılabilecek bir cilt ürünü olarak düşünmüştüm. Ama olmadı napalım :) Fiyatı 12 TL civarında. Bendeki rengi 03-natural sand.



●Maybelline Newyork New affiniteone perfecting&protecting foundation: 
Bir süre severek kullandım ta ki diğer markaların ürünlerini keşfedene dek. Plastik ambalajı ve fazla akışkan olması dışında güzel bir fondöten. Ciltle güzel bütünlesiyor. İçeriğinde e vitamini barındıran bu fondöten göz altlarında ayrıca kapatıcı kullanmamiza gerektirmiyor diye düşünüyorum. 
Fiyatı 20 TL civarinda. Bendeki rengi 17-rose beige.



●Rimmel London Match Perfection foundation:
Uygun fiyatlı fiyatlı olsun ihtiyacimi gidersin e güzel de olsun diyorsanız bu fondöteni önerebilirim. İncecik ciltle bütünleşen doğal bir fondöten. Kapatıcılığı normal ne yüksek ne de düşük. İlk uyguladığınızda oluşan parlaklık giderek yok oluyor. Pudrayla güzel bir bitiş yakalayabilirsiniz. Fiyatı 18.90 TL. Bendeki rengi 240-soft beige.



●Loreal paris Infallible foundation: Özel günlerde kullanmak için aradığım fondöten budur. Pürüzsüz mat bitişli kapatıcılığı çok yüksek bir fondöten. Buna rağmen yapmacık durmuyor. Ben çok sevdim, kuru bir cilde sahipseniz aradığınız fondöten budur. Fiyatı 59.90 TL. Tabi aldığınız yere göre değişir. İndirimleri takip edin derim :) Bendeki rengi 220-sable sand.



●Diadermine bb cream:
Çok kötü bir bb cream. Kesinlikle hiçbir cilt tipine önermiyorum. Tek iyi tarafı kendi cildinizin ne kadar güzel olduğunu fark ettirmesi. Günlük kullanımda cilt makyajı kısmını bit bb cream le geçmek istemiştim ama Diadermine sınıfta kaldı. Uyguladıktan bir süre sonra soyuldu. Teni yeni bir tabakaya bürüdü resmen. Fiyatı 16 TL. Bendeki rengi teinte sable. Keza o da koyu geldi.



●Maybelline Newyork dream fresh bb cream: Uzun süre yaptığım araştırmalar sonucu aldığım bu bb cream den memnun kaldım.  Cildi güzel nemlendiriyor, renk eşitsizliğini de güzelce düzeltiyor. Günlük kullanıma uygun diye düşünüyorum. BB cream arayışındaki arkadaşlara bi deneyin derim. SPF 30 içeriği de cildi güneşten güzelce koruyor. Fiyatı 22 TL. Bendeki rengi light medium.



Uzun süren bu yazım umarım sizler için faydalı olur. Fazladan para harcamanizi gerektirmeden ihtiyaca yönelik bir yazı olmuştur umarım... Ürünlerin hepsini %50 ye yakın indirimlerle edinebilirsiniz. Güzel günler dilerim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder