15 Nisan 2016 Cuma

Avene güneş spreyi / Kozmium

Merhaba okuyucu! Nasılsın?  Umarım her şey yolundadır.

Bugün sana kozmium.com da daha uygun fiyata bulabileceğin Avene güneş spreyinden bahsedeceğim.




Ben bu kremi elime ulaştığından beri kullanıyorum. Makyajımı yapmadan yüzüme her yere eşit olacak şekilde tampon hareketlerle uyguluyorum. Üzerine ten makyajımı yapıyorum ve güneşten korunuyorum. Cildimin güzel bir şekilde nemlenmesini sağlıyor ve bunu yaparken makyajı kusturmadı. Genelde nemlendirici uygularken bu tarz sorunlar çıkabiliyor bunu belirtmek istedim. Cilt tipim normal, sivilcelenme ya da herhangi bir tahriş yapmadı. Ürünün kokusunu çok sevdim. Çok hafif ve güzel bir kokusu var.




Ürünün içeriğinde paraben yok. Bu çok büyük bir artı. İçeriğindeki 50 spf ile çok hassas ciltlerin, güneşten çok iyi korunması gereken çocukların ve beyaz tenli kişilerin özellikle bakması gereken bir ürün.


Özet olarak yine yaz geldi acaba hangi güneş kremini kullanayım diyorsanız size önerim belli. Peki bu ürünü nerden satın alabilirim diyorsanız o zaman tık tık. Şu an %64 indirim mevcut. Fiyatı normalden kat kat uygun.
Kozmiumdaki tüm ürünlere bakmak için tık tık.
Umarım bu yazımla sizlere faydalı olabilirim, hepinizi öpüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder