2 Nisan 2016 Cumartesi

KİM KARDASHİAN'DAN İLHAM ALINARAK YAPILAN MAKYAJIM

Merhaba okuyucum. Nasılsın? Umarım hayatında her şey yolundadır. :)

Bir süre önce ünlü vloggerlardan Gamze Ekşi Kim Kardashian'dan ilham alarak yaptığı bir makyaj yayınlamıştı. Videoda izleyicilerinin bu makyajı uygularlarsa instagramda #gamzeilemakyaj etiketini ekleyerek paylaşmalarını rica etti. Ben de bu fikri sevdim ve neden olmasın dedim... Sizle bu makyajı nasıl yaptığımı ayrıntılı paylaşmak istiyorum.

Makyaj özetlemek gerekirse 5 adımdan oluşuyor.
* Çok özenilmemiş far uygulamasına bir o kadar özenilmiş gözleri tamamen çevreleyen kuyruklu eyeliner uygulaması.
* Takma kirpik uygulaması.
* Belirgin kontür.
* ''Baking'' uygulaması. ( Makyajı pudra ile pişirmek)
* Dudaklara nude bir ruj uygulaması.
*Bonus: Sıkıca toplanmış saçlar ... :D



Makyaja eklips makyaj süngerini ıslattıktan sonra loreal infallible fondöteni uygulayarak başladım. Maybelline affinitone kapatıcı ile göz kapaklarımdaki renk eşitsizliğini giderip göz altı morluklarımı kapadım. Gözlerime kapatıcı uyguladıktan sonra wet n wild brulee farı geçtim ki sabitlensin doğal bir görünüm elde edeyim. Daha sonra tha balm nude tude paletindeki sultry rengini gözlerimin katlanma bölgesine kadar uyguladım. Gözümün dış köşelerine aynı paletteki silly rengi ile gölge verip boyutlandırdım. Siz bu işlemler için herhangi bir sütle kahve ve koyu kahveyi kullanabilirsiniz. Daha sonra yine silly rengi ile alt kirpik diplerime geçip dağıttım. Bu işlem ne kadar dumanlı ve yoğun bir görüntü istediğinize göre tekrar edilebilir. Daha sonra her zaman eyeliner uygularken kullandığım ikili ile kuyruklu simsiyah bir eyeliner çektim. Eyeliner da önemli olan nokta alt ve üst çizgileri göz pınarınızda birleştirip sivri bir açı vermeniz böylece bakışlarınız değişecektir. Daha sert bakışlar ve çekik gözler ... Ardından takma kirpiklerimi dıl kısımlarda yoğun olacak şekilde taktım. Ardından essence i love extreme maskara ile üzerinden geçtim. Şimdi sıra yüz makyajında... Yüz makyajı için H&m face sculpture paleti ve rimmel london ın stay matte transparan pudrasını kullandım. Face sculture da ki sağ alttaki renk kontür için bir harika! Onunla elmacık kemiklerimi alın bölgemi çenemi ve burnumu boyutlandırdım. Kontür işleminin belirginleşmesi bu makyaj için olmazsa olmaz bu yüzden transparan pudra ile kontür dışında kalan bölgeleri kat kat geçtim ki makyajım iyice belirginleşsin ve kalıcılığı artsın. Bu aşamalardan sonra yüz hatlarım inanılmaz belirginleşti. Ardından face sculpture daki üst soldaki aydınlatıcı ile elmacıklarımın üstünü burnumun ucunu ve üst dudağımın orta kısımlarını (anlatamadı) aydınlattım. Allık olarak da aynı paletteki allığı kullandım ama çok hafif uyguladım. Sıra rujda belirgin göz ve ten makyajından sonra dudaklarda sakin kaldık. Nude bir ruj seçtim. Wet in wild bare it all çok ideal oldu :)









Ayrıca bu makyajı Gamze Ekşi instagram sayfasında paylaşmıştı görmek için tık tık.
Evet instagramdan aldığım sorular üzerine bu yazıyı yazmaya karar verdim umarım faydalı olmuştur. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

İnstagram kullanıcı ismim: elifinmakyaji oraya da beklerim :)



2 yorum:

  1. Merhaba.Sizi instagramda zaten takip ediyorum blogunuzu da takibe aldım. Yaptığınız makyajlar gerçekten çok başarılı ellerinize sağlık. Size nacizane önerim blogunuza izleyici gadgeti eklemeniz. Bu sayede daha fazla kişiye ulaşabilirsiniz. Bana da beklerim. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. Canım önerin ve begenib için teşekkür ederim ❤️ Blogu tam çözemedim ama bakalım zamanla daha iyi olur 😊 Seve seve :)

    YanıtlaSil